Veel (grote) bedrijven bestellen bij voorkeur direct via hun ERP systeem in plaats van dat elke gebruiker zelf via uw webshop een order aanmaakt. Door te werken via een OCI koppeling bestelt de klant vanuit hun ERP systeem, maar via de webshop.
Vanuit het ERP systeem krijgt de klant toegang tot de webshop. De klant krijgt een specifieke link in de shop om daar het winkelmandje te vullen. Daarbij worden klantspecifieke prijzen en eventueel een klantspecifiek assortiment getoond.
Na het vullen van de winkelmand komt de bestelling in het ERP systeem van de klant te staan. De klant heeft op deze manier het voordeel dat alle informatie gelijk is ingevoerd. Nadat de bestelling bij de klant intern wordt goedgekeurd, komt deze als een “normale” ERP bestelling binnen.
Het bestelproces koppelen aan het ERP systeem
Middels een speciale klantspecifieke webshop link
Bestellingen worden geplaatst via het ERP van de klant
Essebaan 65a
2908 LJ Capelle a/d IJssel
Nederland
+31 10 264 23 23
info@guidance.nl
Maandelijks waardevolle inspiratie, tips en updates op het gebied van B2B e-commerce en databeheer in je inbox?
Live meekijken naar alle mogelijkheden? Plan een demo met onze expert!
Stel uw vraag via het onderstaande formulier, geheel vrijblijvend. We vertellen u graag meer!