De handige favorietenlijstjes worden op verschillende manieren gebruikt. De ene bezoeker gebruikt ze om artikelen in op te slaan die regelmatig opnieuw worden besteld; de andere bezoeker gebruikt ze als een soort ‘wensenlijst’ voor toekomstige aankopen.
Artikelen kunnen op meerdere plekken in de website worden toegevoegd aan een favorietenlijstje: in het tegel overzicht, de producttabellen, op de productpagina’s en zelfs in de upsell en cross-sell secties. Via zijn account kan de klant zijn favoriete artikelen beheren en direct toevoegen aan de winkelwagen.
Een gebruiker kan meerdere favorietenlijsten aanmaken. Bij het klikken op het favorieten (ster)icoon verschijnt er een pop-up waarin geselecteerd kan worden in welke lijst of lijsten het product opgeslagen mag worden.
Persoonlijke lijstjes met favoriete producten
Snelle toegang favoriete producten met bestelmogelijkheid
Zoveel lijstjes aanmaken als gewenst
Essebaan 65a
2908 LJ Capelle a/d IJssel
Nederland
+31 10 264 23 23
info@guidance.nl
Maandelijks waardevolle inspiratie, tips en updates op het gebied van B2B e-commerce en databeheer in je inbox?
Live meekijken naar alle mogelijkheden? Plan een demo met onze expert!
Stel uw vraag via het onderstaande formulier, geheel vrijblijvend. We vertellen u graag meer!