Stentor biedt meerdere cross-sell en upsell mogelijkheden. Op verschillende locaties op de webshop is er plaats om gerelateerde producten, bijbehorende accessoires of alternatieve producten te tonen.
Zo kunnen op productpagina’s gerelateerde producten worden toegevoegd. Dit kunnen bijvoorbeeld producten zijn die vaak samen gekocht worden. Deze worden getoond als tegels met daarbij alle benodigde informatie en een call-to-action knop om te bestellen of om meer over het artikel te lezen.
De accessoires zijn speciaal voor artikelen die los verkocht worden maar wel bij elkaar horen. Denk bijvoorbeeld aan een vrieskast waarbij de inzetrekjes apart aangeschaft moeten worden, of een kampeertent waarbij extra haringen verstandig zijn om aan te schaffen. Door deze artikelen visueel weer te geven op de productpagina krijgt de klant meer inzicht in het assortiment en kan hij deze artikelen zonder de pagina te verlaten aan de winkelmand toevoegen.
Alternatieve producten dienen als suggesties; bijvoorbeeld wanneer het product wat de klant zocht niet meer op voorraad is, of een artikel uit een hoger segment. Met de alternatieven wordt voorkomen dat de klant de website met lege handen verlaat. Deze producten kunnen bijvoorbeeld geplaatst worden op de artikelpagina’s.
Meer bestelgemak voor uw klant
Meer omzet genereren
Klantenbinding dankzij het aanbieden van suggesties
Essebaan 65a
2908 LJ Capelle a/d IJssel
Nederland
+31 10 264 23 23
info@guidance.nl
Maandelijks waardevolle inspiratie, tips en updates op het gebied van B2B e-commerce en databeheer in je inbox?
Live meekijken naar alle mogelijkheden? Plan een demo met onze expert!
Stel uw vraag via het onderstaande formulier, geheel vrijblijvend. We vertellen u graag meer!